duminică, 29 iunie 2014

Midnight crappy art


Se vede că a venit vacanța și cheful meu pentru tot ce voiam să fac în timpul școlii - și nu puteam - e egal cu zero. De-abia așteptam să prind o oră în care să nu am de scris, de învățat sau de făcut nu știu ce proiect, ca să pot și eu să scriu, să mă uit la un serial sau orice altceva de genu. Acum nici nu mă gândesc să scriu, iar serialele par a fi de domeniul trecutului. Și am renunțat să îmi fac planuri pentru vacanță, deoarece niciodată, dar niciodată, nu reușesc să mă țin de ele. Nici măcar de jumătate din ele.
În schimb, nelipsita plictiseală s-a gândit să mă lovească ieri, pe la miezul nopții și m-a făcut să desenez. N-oi fi eu mare artistă, dar uneori, mai schițez și eu câte ceva.


Voi cum vă petreceți vacanța? V-ați făcut vreun plan sau ați dat bir cu fugiții la fel ca mine?

4 comentarii:

  1. Superb desenul! Eu vara mi-o petrec citind și ieșind cu prietenii! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ioi, mersi! În cazul meu, am niște prieteni sechestrați în casă. Serios. Sechestrați. Mor din cauza asta. Noroc de cărți, sincer.

      Ștergere
  2. Cat de super e desenul!!! Si imi place si ce vad asa 'overall' Presimt eu ca o sa-mi petrec destule ore navigand p-aici :D ^^

    RăspundețiȘtergere

moartea respiră ..